Red Dead Redemption Wiki
Advertisement

Tall Trees is een deelregio van het West Elizabeth gebied in Red Dead Redemption. Een rivier vormt de grens tussen Tall Trees en het nabije gebied New Austin in het westen. De regio Great Plains ligt in het oosten. Deze regio stelt de Redwoods van Noord-Californië en de American Rockies voor. Het is één van de twee locaties in de game waar spelers sneeuw kunnen zien op bergen (de andere locatie is in de noordwestelijke hoek van New Austin). Tall Trees is een ideale jachtgrond, omdat het bevolkt is door vele, verschillende dieren (vooral de zeldzame Beren en Elanden), waardoor het makkelijk is om daar vooruitgang te boeken in de Master Hunter Uitdagingen.

Locaties in Tall Trees[]

Lokale planten[]

  • Hummingbird Sage Flower
  • Violet Snowdrop Leaf

Lokale dieren[]

Weetjes[]

  • De locatie is zeer waarschijnlijk geïnspireerd door de western film "Seraphim Falls" uit 2007, die plaats vindt in de American Rockies.
  • Het Multiplayer Amerikaanse Leger personage, Tall Trees Ty, is zeer waarschijnlijk van deze locatie.
  • Brumas de Beer en Khan de Jaguar kunnen beide gevonden worden in Tall Trees in Free Roam, terwijl Lobo de Wolf gevonden kan worden in de singleplayer.