FANDOM

Red Dead Redemption 2 - Gra studia Rockstar Games wydana 26 października 2018 roku. Opowiada o Gangu Ducha Van der Lindego i o jego losach w czasach, gdy gangi już powoli wymierały.

''Ameryka, rok 1899. Po nieudanym napadzie w miasteczku Blackwater Arthur Morgan oraz gang Van der Lindego muszą uciekać. Osaczeni przez agentów federalnych i łowców nagród, zbiegowie muszą rabować, kraść i walczyć, przemierzając Amerykę, aby przeżyć. Pogłębiające się wewnętrzne podziały zaczynają rozrywać grupę od środka i Arthur musi wybrać pomiędzy swoimi ideałami a lojalnością wobec kompanów, wśród których dorastał.''

- Sklep Xbox[1]

Główni Bohaterowie

Arthur Morgan - Jest to główny bohater gry. Wychowany prze Dutcha i Hoseę jest członkiem gangu od ponad 20 lat. Jest po nich trzecią najważniejszą osobą w gangu.

Dutch van der linde - Założyciel gangu, Pochodzi z holandii. Jest bardzo lojalny wobec swojego gangu. Arthura nazywa swoim synem. Jego największy wróg to Colm O'Driscoll.

Ciekawostki

Tytuł gry jest mylący, tak naprawdę gra jest prequelem Red Dead Redemption, a nie sequelem, jak wskazuje na to tytuł.

Zobacz wszystkie strony na tej wiki.