Reddead Wikia
Advertisement

Anthony Foreman, Red Dead Redemption 2'de küçük bir karakter, Red Dead Online'da ise bir yabancı karakterdir.

Hakkında[]

Geçmişi[]

1899'dan önce, Anthony Foreman, Tilly Jackson'ın da üyesi olduğu Foreman Kardeşler çetesini kurdu. Sonraları Tilly, Anthony'nin kuzeni Malcolm'u öldürdü ve ardından çeteden ayrıldı. O zamandan beri, Anthony ondan intikam almaya yemin etti.

Red Dead Online olayları[]

Red Dead Online karakteri, Anthony ile Radley'in Evi'nde tanışabilir. Foreman ondan kendisi hakkında kötü konuştuğunu iddia ettiği Jackson James'i kaçırmayı başarırlarsa oyuncuya ödeme yapacağını belirtir. Daha sonra oyuncu, Anthony Foreman'dan suç görevleri alabilir. Foreman'ın görevleri onur düşürür.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

Anthony ilk olarak Tilly'yi taciz ettiği sırada, Arthur onu Valentine'da ararken görülür. Arthur araya girince Anthony ayrılır.

Van der Linde çetesinin kampı Shady Belle'de iken, Anthony ve çetesi, Tilly'yi kaçırır ve onu Radley'in Evi'nde tutar. Arthur ve Susan Grimshaw, Tilly'yi kurtarmak için peşlerine düşer. Grimshaw, evin önündeki Foreman çete üyesini bir bıçakla öldürür ve Arthur içeri girip diğer çete üyelerini öldürerek Tilly'i kurtarır. Foreman ve iki çete üyesi, arka kapıdan kaçarlar. Arthur ve Grimshaw, Foreman'ın peşinden gider ve Foreman'ı yakalayıp Tilly'nin yanına getirirler. Foreman bir daha ne Tilly'nin ne de diğerlerinin karşısına bir daha asla çıkmayacağını söyleyerek Arthur'dan hayatını bağışlamasını ister, ancak Grimshaw, Arthur'a onu öldürmesini söyler.

Oyuncu Foreman'ı öldürürse: Arthur, riske girmek istemediğini söyleyerek bıçakla Foreman'ın boğazını keser.

Oyuncu Foreman'ı öldürmezse: Arthur, Foreman'ın ellerini çözerek ona gitmesini söyler ve bir daha asla karşılaşmazlar.

Eğer Arthur tarafından öldürülmezse, Anthony bir suçlu olarak yaşamaya devam eder ve 1907'de Saint Denis Polis Departmanı tarafından başına 85 dolar ödül koyar. John Marston, ödül için Foreman'ın peşine düşebilir ve sık sık gittiği Doyle'un Salonu'na gider. John, Anthony'yi bulduğunda, kaçmaya çalışır. Marston tarafından yakalanır ve Saint Denis hapishanesine götürülür.

Görünüm[]

Red Dead Redemption 2
Red Dead Online
  • Posta arabası soygunu
  • At hırsızlığı
  • Para karşılığı cinayetler
  • Kanlı Para

Galeri[]

Advertisement