Reddead Wikia
Advertisement

Blackwater Polis Departmanı, Red Dead Redemption ve Red Dead Redemption 2'de yer alan bir kolluk kuvveti ve polis departmanıdır.

Hakkında[]

Geçmiş[]

Oswald Dunbar tarafından yönetilen Blackwater Polis Departmanı, oyundaki iki üniformalı polis kuvvetinden biridir ve Upper Montana Nehri'nin güneyindeki West Elizabeth boyunca, yani Great Plains ve Tall Trees bölgelerinde düzeni sağlamaktadırlar.

Blackwater Polis Departmanı, Batı'daki etkili polis kuvvetlerinden biridir. Bir diğeri ise Saint Denis Polis Departmanı'dır.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

1899'daki Blackwater Katliamı'nın ardından kasaba, güney Batı Elizabeth'in geri kalanıyla birlikte giriş ve çıkışları kapatılır ve Pinkerton ajanları bölgede devriye gezer.

Kriz sona erdikten sonra, Blackwater kasabası büyüme gösterir ve 1907'de Batı'nın en popüler ve sanayileşmiş kasabaları arasında yer alır.

Red Dead Redemption olayları[]

Blackwater Polis Departmanı, Red Dead Redemption'daki tek üniformalı, askeri olmayan kolluk kuvvetidir. Bunun yanında bir rütbe yapısına da sahiptir. Oyuncular, West Elizabeth boyunca Blackwater Polis Departmanının varlığını fark eder, küçük suçlar işlemek bile çok tehlikeli olabilir.

Bilinen üyeler[]

  • Amir Oswald Dunbar
  • Edwin Jeffers
  • Arthur Shodlow
  • Morgan Sterling
  • Eli Tucker
  • Bernard Weaver
Advertisement