Reddead Wikia
Advertisement

Charles Smith, Red Dead Redemption 2'de yer alan yardımcı ve önemli bir karakterdir.

Hakkında[]

Geçmişi[]

Afrika-Amerikalı bir babanın ve Kızılderili bir annenin oğlu olarak dünyaya gelen Smith, oyunun olaylardan yaklaşık 6-7 ay önce Van der Linde çetesine katıldı.

ABD Ordusu onları yaşadıkları yerden kovana kadar ailesiyle birlikte kabilesinde yaşadığını belirtir. Annesi birkaç yıl sonra askerler tarafından yakalandı ve bir daha hiç görülmedi, babası depresyona girdi ve alkolik oldu. Charles 13 yaşında yalnız kaldı ve hayatta kalmaya çalıştı. 1898'in sonlarında Grizzlies'deyken Van der Linde çetesine katıldı.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

Colter bölümü[]

Blackwater'daki başarısız tekne soygunundan sonra çete Colter adındaki terk edilmiş bir kasabaya yerleşir. Charles, Arthur Morgan ile birlikte çetenin yiyecek ihtiyacı için ava çıkar. Charles, av sırasında Arthur'a iz sürmeyi öğretir ve ona yay hediye eder. Birlikte iki geyik avladıktan sonra geyikleri çetenin aşçısı Simon Pearson'a getirirler.

Charles ayrıca ekibin atlarına ve Arthur tarafından yakalanan O'Driscoll üyesi Kieran Duffy'ye göz kulak olur.

Clemens Point bölümü[]

Charles, Uncle'ın Cornwall'a ait posta arabası soygununda yer alır, soygun istedikleri gibi gitmez ve çete üyeleri geri çekilmek zorunda kalır. Amca, Bill ve Arthur, Charles bir ahıra saklanırlar. Anack Cornwall'ın adamları onları görür ve çatışarak ormana kaçarlar.

Bu bölümün ilerleyen kısımlarında, Charles ve Arthur, Dutch tarafından Trelawny'yi aramak için gönderilir. Ormanda iki ödül avcısını sorguladıktan sonra, Trelawny'nin ödül avcıları tarafından yakalandığını öğrenirler. İkili mısır tarlalarındaki ödül avcılarını öldürmeyi başarır ve Trelawny'yi kurtarırlar. Daha sonra Charles, Jack'i kurtarma umuduyla Braithwaite Malikanesi'ne yapılan saldırıya da katılır.

Saint Denis bölümü[]

Charles, çetenin geri kalanıyla birlikte, Saint Denis bankasının soygununda yer alır. Pinkertonların saldırısının ardından kaçmayı başarırlar ve geceye kadar terk edilmiş bir binada saklanırlar. Gece olunca ekip şehri terk etmek üzere limana gider. Burada Pinkertonların her yeri koruma altına aldıklarını görürler. Charles, Pinkerton ajanlarının dikkatini dağıtır, böylece Dutch, Bill, Javier, Micah ve Arthur bir tekneye biner.

Guarma bölümü[]

Çetenin beş üyesi Guarma'ya geldiğinde, Charles, Sadie ile birlikte çetenin geri kalanını korur ve sahip çıkar. Başarısız banka soygununun çete üzerinde yarattığı moral kaybı sonrası çeteyi bir arada tutmada ve çetenin Lakay'a yerleşmesinde kilit bir rol oynar. Ayrıca Sadie ile birlikte, Hosea ve Lenny'nin cesetlerini Bluewater Marsh'a gömer.

Lakay, Pinkerton'lar tarafından saldırıya uğradıktan sonra, Charles ve Arthur, yeni kamp bulmak üzere Beaver Hollow'a keşfe gider. Yolculuk sırasında Charles, Rains Fall ve Eagle Flies dahil olmak üzere Wapiti Kızılderilileri'ne Arthur yokken yardım ettiğini ve şu anki durumlarının iyi olmadığından bahseder. Beaver Hollow'a vardıklarında, bölgeyi işgal eden Murfree Brood'u temizlerler. Mağaranın içerisinde Murfree'ler tarafından kaçırılan bir kızı bulduktan sonra, Arthur kızı Annesburg'a geri götürürken, Charles çeteye geri döner.

Beaver Hollow bölümü[]

Eagle Flies kampa geldiğinde onlara ABD Ordusunun, kabilenin atlarına el koyduğunu söyler ve onları geri almak için çeteden yardım ister. Charles ve Arthur, bunu kabul eder, Dutch ise "orduya zarar verme umuduyla kendi çıkarları doğrultusunda" yardım edeceğini belirtir. Daha sonra atların tutulduğu tekneye gelirler ve teknedeki muhafızları öldürerek atları alıp kıyıya dönerler.

Charles ve Arthur, Albay Favours ile yapacağı bir ateşkes görüşmesinde Rains Fall'a eşlik eder. Müzakereler başarısız geçtikten sonra, Favors, Lyndon Monroe'yu vatana ihanetle suçlar, bu nedenle Arthur ve Charles, birer asker rehin alır ve Monroe'yu serbest bırakmalarını söylerler. Peşlerine takılan orduyla çatışarak oradan kaçarlar. Arthur ve Charles sonunda orduyu atlatır ve Emerald İstasyonu'na gelirler. Monroe'yu uzaklara giden bir trene bindirirler.

Charles, Eagle Flies'in yakalandığını ve infaz edileceğini öğrendikten sonra, Arthur ile birlikte onu kurtarmak için Fort Wallace'a giderler. Charles ve Arthur, arka duvardan tırmanarak kaleye gizlice girerler ve bazı muhafızları gizlice öldürerek ilerlerler. Arthur, yangın çıkarmak için bir fener ateş eder ve gardiyanların dikkatini dağıtır. İkili, Eagle Flies'ı tutulduğu hücreden çıkarttıktan sonra, takviye askerler kaleye gelir. Kalede sıkışıp kaldıkları için Arthur, kalenin zayıf bir duvarını dinamitle havaya uçurur ve üçlünün kaleden kaçar. Askerler onları takip ederken, üçlü kaleden uzaklaşmayı başarır ve kanoyla kaçarak askerleri atlatırlar. Daha sonra Charles, Eagle Flies'i babasına götürür.

Charles daha sonraları Van der Linde çetesinin dağılmasının ardından kampa geri dönüp Arthur ve Susan'ın cesetlerini Roanoke Ridge civarına gömer.

Beecher's Hope bölümü[]

Uncle ve John sekiz yıl sonra, 1907'de, Charles'ın hayatta ve Saint Denis'te olduğunu öğrenirler. Şehre giderler ve onu bir dövüş turnuvasında dövüşürken bulurlar. Charles, John ve Uncle'ın yanına gelir. Charles kaybetmesi gereken dövüşü kazanır. Charles'ın dövüşü kaybetmek için anlaşma yaptığı Guido Martelli adına çalışan İtalyan gangsterler, Charles'dan intikam almaya karar verirler; John ve Charles'ı rıhtıma kadar takip ederler, burada dört adam, ikilinin karşısına dikilir ve çatışma çıkar. John ve Charles, Martelli'nin adamlarını öldürerek şehri terk ederler ve Beecher's Hope'a giderler.

Charles, John'un kurmak istediği yeni çiftlik evi için odun ve alet edevat almak üzere Blackwater'a gider. Onlara eşlik etmesi için iki koruma tutar, ancak Deriyüzen Kardeşler tarafından saldırıya uğrarlar. Korumalardan biri öldürülür. John ve Charles, kendilerine saldıran Deriyüzenleri öldürür. Odunları ve aletleri çiftliğe bıraktıktan sonra Charles, korumalardan birinin cenazesini gömmek için Blackwater'a götürür. Charles daha sonra John ve Uncle ile birlikte evin inşasına yardım eder. Evi inşa ettikten sonra içki içerek kutlama yaparlar. O günün akşamı Uncle, Deriyüzen Kardeşler tarafından kaçırılır. Ertesi sabah Charles, John'u uyandırır ve durumu anlatır. Birlikte Deriyüzenlerin kampını basarlar ve Uncle'ı kurtarırlar. Bu saldırıdan sonra Charles, Deriyüzenlerin artık kendilerine bela çıkaramayacaklarını belirtir.

Daha sonraları Sadie çiftliğe gelir. Charles ve John'a Micah'ı nasıl bulacaklarını öğrendiğini söyler. John, Charles ve Sadie üçlüsü Strawberry'ye gitmek üzere yola çıkarlar. Yolda Charles, Kanada'ya yerleşmek ve orada bir aile kurmak istediğini belirtir. Strawberry'ye vardıklarında etrafa göz atarlar ve Cleet'i bulurlar. Cleet'i darağacına götürdükten sonra, Micah'ın çetesiyle birlikte Hagen Dağı'nda olduğunu öğrenirler ve Cleet'i öldürüp yola çıkarlar. Sonunda Hagen Dağı'na ulaştıktan sonra Charles, bir keskin nişancı tarafından sağ omzundan vurulur. Kurşun yarası nedeniyle, Sadie ve John dağa çıkarken Charles bir kayanın arkasına saklanmak zorunda kalır. Sadie daha sonra Micah'ın adamlarından biriyle girdiği bir mücadele sırasında bıçaklandığında, Charles onu bıçaklayanı silahıyla öldürür ve Sadie'nin hayatını kurtarır. Charles ve Sadie yaralı bir şekilde geride beklerken John, Arthur'un şapkasını takar ve Micah'ı bulmak üzere tek başına yola koyulur.

Micah'ın ölümünden sonra üçlü çiftliğe döner. Charles ayrılmadan önce John ve Abigail'in düğününe katılır. Daha sonra çiftlikten ayrılırken Marston ailesi'ne, Uncle'a ve Sadie'ye veda eder. Charles'ın akıbeti belirsizdir, ancak aile kurma isteğiyle Kanada'ya gittiği varsayılabilir.

Görünümleri[]

Red Dead Redemption 2

Diğer bilgiler[]

  • Charles karakteri, Arthur Morgan'ı canlandıran Roger Clark'ın favori karakteridir.
  • Oyuncu kamptaki üyeleri sürekli kızdırırsa Charles, Arthur'u yumruklayacak ve onu tıpkı Lenny, Javier, Bill, Sean ve John gibi kampın dışına atacaktır.
  • Charles, Arthur'un atına binmesine izin veren tek karakterdir.
  • Sadie'den farklı olarak Charles, 1907 tarihli bir gazete makalesinde Micah, Bill, Javier ve John ile birlikte "hala kaçak" olan Van der Linde çetesinin aranan bir üyesi olarak yer alır.

Galeri[]

Advertisement