Reddead Wikia
Advertisement
Reddead Wikia

Edgar Ross, Red Dead Redemption'da merkezi bir karakter ve birincil düşman, Red Dead Redemption 2'de destekleyici bir karakter ve ikincil düşmandır.

Hakkında[]

Geçmişi[]

1861 doğumlu Ross, kolluk kuvvetlerinde uzun süredir görev yapan bir görevliydi. Ajan Andrew Milton'ın rehberliğinde Pinkerton Ulusal Dedektiflik Bürosu'nun kıdemli ajanı olarak uzun yıllarca görev yaptı.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

Horseshoe Overlook bölümü[]

Ross ve amiri Andrew Milton, Horseshoe Overlook yakınlarındaki bir nehirde küçük Jack Marston ile balık tutarken Arthur Morgan'ın yanına gelirler. Milton, Arthur ile bir anlaşma yapmak ister, ancak Arthur teklifi öfkeyle geri çevirir ve ajanlar ayrılır, Ross alaycı bir şekilde Jack'e hala yapabiliyorken balık tutmanın tadını çıkarmasını söyler.

Clemens Point bölümü[]

Ross ve Milton, Dutch ve çetesinin Clemens Point'teki kamplarına gelirler. Milton, çetenin kaçmasına izin vereceğini ancak Dutch'ı teslim etmelerini belirtir. Dutch öfkeyle karşı çıkar ve iki ajan sinirle ayrılmak zorunda kalır.

Saint Denis bölümü[]

Saint Denis'teki banka soygunu sırasında, Ross, Hosea Matthews'u Lemoyne Ulusal Bankası'nın yakınlarındayken yakalayıp Milton'a götürür. Milton çeteye teslim olmalarını belirtir, çete zaman kazanmaya çalışırken Milton, Hosea'yı öldürür.

Beaver Hollow bölümü[]

Edgar Ross, Leviticus Cornwall ile bir iş toplantısından çıkarken, amiri Ajan Milton ile birlikte Annesburg'da görülür. Cornwall, Dutch van der Linde'i bulma konusunda bir ilerleme kaydedemedikleri gerekçesiyle onları azarlar.

Milton'ın ölümünden sonra Ross, büyük bir Pinkerton ajan grubunu Beaver Hollow'a getirir. Fiziksel olarak görünmese de, adamlarına emirler yağdırdığı ve çeteye teslim olmalarını söylediği duyulabilir.

Ross ve Fordham, Hagen Dağı'nda Micah Bell'in cesedini bulur.

1899 sonrası[]

1899'dan sonra Ross, Pinkerton Dedektiflik Bürosundan ayrıldı. Daha sonra Ross, kolluk kuvvetlerine yardımcı olmakla görevli bir kurum olan Ulusal Suçla Mücadele Bürosu'na katıldı. Ross, daha fazla övgü ve saygı kazanarak görevine devam etti.

Beecher's Hope bölümü[]

1907'de Ross, daha sonra Federal Soruşturma Bürosu (FBI) olarak bilinecek olan Soruşturma Bürosu'nun (BOI) ilk federal kolluk kuvvetlerinin yöneticisi olarak atandı. Ross ve yeni yardımcısı Archer Fordham, Hagen Dağı'nda Micah Bell'in cesedini bulur ve katilinin peşine düşerler. İki ajan, çeşitli kasabalara gidip birkaç kişiyle görüşür. Valentine ve Rhodes'dan sonra, katilin Beecher's Hope'taki çiftliğinde yaşayan John Marston olduğunu öğrenirler.

Red Dead Redemption olayları[]

1911'de, Red Dead Redemption olaylarından önce Ross ve ekibi, John Marston'ın ailesini kaçırır. Serbest bırakmak için John'dan Van der Linde çetesinin kalan üyelerini öldürmesini veya yakalamasını ister. Abigail Marston ve Jack Marston'ın kaçırılmasının ardından Ross ve Fordham, Red Dead Redemption'ın açılış sahnesi sırasında John Marston'a Blackwater'daki tren istasyonuna kadar eşlik ederken görünür.

Nuevo Paraíso[]

John, Javier Escuella'yı yakaladıktan veya öldürdükten sonra, Ross ve Fordham ile New Austin ve Nuevo Paraíso arasındaki bir köprünün başında buluşur. Burada Ross, John'a Bill Williamson'ı bulmasını ve Blackwater'a geri dönmesi talimatını verir ve ardından Javier'i ölü veya diri halde otomobille götürürler.

Marston ve Abraham Reyes daha sonra Escalera'daki savaş sırasında hem Williamson'ı hem de Agustin Allende'yi öldürür. Hemen sonra John, talimat üzerine hızla Blackwater'a döner.

West Elizabeth[]

Williamson ve Escuella'nın ölümü üzerine Ross ve ortağı Archer Fordham hâlâ memnun olmadıklarını dile getirir. Eski çete lideri ve akıl hocası Dutch van der Linde'yi bulmasına yardımcı olmak için doğrudan Blackwater bölgesinde Marston ile buluşurlar. Muhbirleri Nastas'ı Serendipity'nin Batığı'ndan kurtardıktan ve Dutch'ın çetesiyle birlikte Blackwater bankasını soymasını engellemeye çalışırlar. Ardından Ross, ABD Ordusu'nun yardımıyla Van der Linde'nin kampına son bir saldırı yapmaya karar verir.

Saldırı sırasında, Marston Dutch'ı köşeye sıkıştırır. Dutch kendini uçurumdan atarak intihar etmeyi tercih eder; atlamadan önce Marston'a "bizim zamanımız geçti" diyerek kendi ölümünden sonra büronun başka bir "canavar" bulacağını belirterek Ross'un Marston'a ihanet edeceğini ön görür.

Van der Linde'nin ölümünden sonra Marston'ın tabancasını alıp Dutch'ın cesedine ateş eden Ross, "ölüm raporunda bu şekilde daha iyi görüneceğini" söyler. Daha sonra Ross ile Fordham, Abigail ve Jack'i serbest bırakır. Marston ailesiyle yeniden bir araya gelir.

Ross, John Marston'ın ölümünden sonra puro yakıyor.

John bir süre barış içinde yaşasa da, Ross daha sonra Marston ile yaptığı anlaşmayı bozar. ABD Ordusu ve Polis Teşkilatı'nın yardımıyla Ross, Beecher's Hope'taki çiftliğe topyekün bir saldırı başlatır. Marston, ailesini korumak için acımasızca saldıran teşkilata karşı savaşır. Çatışma sırasında Uncle vurularak ölür. John ve ailesi ahıra doğru ilerler ve John, karısı Abigail ve oğlu Jack'i bir ata bindirerek çiftlikten gönderir. Ross ve ajanları, tamamen silahlanmış halde ahırı çevrelerler.

Ailesinin geleceğini güvence altına almak için kendini feda eden ve çiftlikten canlı çıkmayacağını anlayan John Marston, ahırdan yavaş yavaş çıkar ve ajanlarla yüzleşir. Hızla silahını çeken Marston, vurabildiği kadar kişiyi vurur, ancak Ross'un ekibi çok kalabalık olduğu için kurşuna dizilircesine düzinelerce mermi yiyerek orada ölür. John dizlerinin üzerine düşerken Ross bir keyif purosu yakarken görülür. Ross, kanun adamları ve askerler çiftliği terk ederek John'un cesedini Jack ve Abigail tarafından bulunacak şekilde bırakırlar.

Sonsöz[]

Üç yıl geçer ve Ross, 1913'te emekli olana kadar Blackwater'da Federal Büro'ya bağlı olarak çalışmaya devam eder. Bu süre zarfında Abigail bilinmeyen sebeplerden ötürü ölür ve Jack on dokuz yaşına basar.

John, Abigail ve Uncle'ın mezarını ziyaret ettikten sonra Jack, Blackwater'a gider. Tren istasyonunda, genç bir Büro ajanı olan Howard Sawicki ile karşılaşır ve ona Edgar Ross'u sorar. Sawicki, Ross'un emekli olduğunu, yaptıklarından dolayı "madalyalarla dolu bir sandık" aldığını ve karısıyla New Austin, Cholla Springs'teki Don Julio Gölü'ndeki küçük bir kulübeye yerleştiğini söyler.

Jack Marston, Ross'un Don Julio Gölü'ndeki evini ziyaret eder ve burada karısı Emily Ross ile tanışır. Emily, Ross'un kardeşi Phillip Ross ile birlikte San Luis Nehri'nin güneyinde avlandığını söyler. Jack daha sonra Ross'un erkek kardeşini Rio del Toro'da avlanırken bulur. Phillip, Jack'e Edgar'ın akıntının olduğu yerde ördek avladığını söyler. Nehir boyunca batıya doğru ilerleyen Jack, Edgar'ın bir ördek sürüsüne ateş ettiğini görür ve onunla babasının ölümü hakkında yüzleşir.

Ross, John'a ihanet edip öldürdüğü için pişman olmadığını belirtir, asıl sorumlunun John'un kendisi ve onun yaşadığı hayat olduğunu iddia eder. Ross, John gibi Jack'i de öldürmekte tereddüt etmeyeceğini söyleyerek onu öldürmeden önce çekip gitmesini söyler. Jack gitmeyi reddederek Ross'u son bir düelloya davet eder. Jack, Ross'u öldürerek John'un intikamını alır.

Görünümler[]

Red Dead Redemption
  • "Amerika'da Göç"
  • "El Presidio'nun Kapıları"
  • "Birbirinizin Sorumluluklarını Üstlenin"
  • "Büyük Adamlar Her Zaman Bilge Değildir"
  • "Ve Gerçeği Göreceksiniz"
  • "Ve Gerçek Sizi Özgür Kılacak"
  • "Yok Edilecek Son Düşman"
  • "Ailemi Hatırla"
Red Dead Redemption 2
  • "İnsan Tutan Balıkçılar"
  • "Shady Belle Savaşı"
  • "Bankacılık, Eski Amerikan Sanatı"
  • "Sadece Dostça Bir Ziyaret"
  • "Red Dead Redemption" (seslendirme)
  • "Amerikan Zehri" (kapanış sahnesi)
Advertisement