Reddead Wikia
Advertisement

Jake Adler, Red Dead Online'da küçük bir karakterdir. Red Dead Redemption 2'de adı geçmektedir.

Hakkında[]

Geçmişi[]

Jake, 7 Eylül 1896'da Sadie ile evlendi. İkili, Ambarino'daki terk edilmiş Colter bölgesinin kuzeydoğusundaki bir çiftlikte yaşamaya başladı. Çiftin evlilikleri mutlu ve huzurlu geçmekteydi. Sadie onu tanıdığı en iyi adam olarak görüyordu.

Red Dead Online olayları[]

Oyuncu, Adler Çiftliği'ne ilk kez geldiğinde, onu soymak için orada olduklarından zanneden Jake ile karşılaşır. Jake onun iş aramak için geldiğini öğrendiğinde ona iş fırsatları sunar. Kısa süre sonra Sadie gelir ve oyuncuya silah doğrultur. Ancak Jake, onun iş arayan biri olduğunu söylediğinde silahını indirse de Sadie, oyuncuya şüpheyle yaklaşır. Yine de çiftin birkaç görevini yaptıktan sonra bu önyargılar kırılır. Jake ve Sadie'nin görevleri onur yükseltir.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

Mayıs 1899'da Adler çiftliği, O'Driscoll Çetesinin üyeleri tarafından saldırıya uğradı. Jake, saldırı sırasında Tom adlı bir üye tarafından öldürüldü ve cesedi evin dışındaki vagona atıldı, Sadie ise benzer bir kaderi yaşamamak için mahzene saklandı.

Ölümünden üç gün sonra Jake'in cesedi, Arthur Morgan ve Van der Linde çetesinin lideri Dutch van der Linde, kar fırtınası sırasında yardım ve malzeme aramak için Adler Çiftliği'ne geldiklerinde Micah Bell tarafından bulundu. Üçlü, O'Driscoll'ları öldürdü ve Sadie'yi kurtardı.

Görünümler[]

Red Dead Redemption 2

Red Dead Online

  • Kurtarma görevleri
  • Yardım görevleri
Advertisement