Reddead Wikia
Advertisement

Karen Jones, Red Dead Redemption 2'de yardımcı bir karakterdir.

Hakkında[]

Geçmişi[]

Kanun kaçağı yaşam tarzını benimseyen bir dolandırıcı olan Karen, 1899'dan bir süre önce Van der Linde çetesinin bir üyesi oldu. 1895 ve 1897 yılları civarında, Arthur Morgan ve Javier Escuella'nın yanında bir rahibe gibi giyinip, kıyafetlerinin altına ateşli silahlar saklayarak Tucson, Arizona'da bir banka soygununda yardım etti.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

Horseshoe Overlook bölümü[]

Karen, Till ve Mary-Beth ile birlikte Arthur ve Uncle'a Valentine gezisinde eşlik eder. Mary-Beth, Molly'yi de davet etmeleri gerekip gerekmediğini sorar, Karen alay ederek Molly'nin artık "yüksek sosyete" olduğunu ve onlarla birlikte görünmek istemeyeceğini belirtir.

Valentine'a vardıklarında kızlar Arthur ve Uncle'ın yanından ayrılarak gezmeye çıkarlar. Karen, bir adamla birlikte kasabanın oteline girer ve oda kiralarlar. Karen'ın amacı adamı soymaktır. Adam soyulacağını anlayınca Karen'a vurur. Arthur hala dönmeyen Karen'ı bulmak için otele girer, üst kattaki sesleri duyarak yukarı çıkar. Karen'ı adamın elinden kurtarır ve döverek bayıltır.

Kampta, Molly daha sonra Karen'ın onun hakkında söylediklerini duyduğunu söyleyerek onunla yüzleşir, Karen ise umursamaz davranır. Molly öfkelenir ve kızların hepsinin fahişe olduğunu belirterek yanlarından ayrılır.

Arthur, Javier, Charles ve Josiah, Sean MacGuire'ı kurtardıktan sonra çete, kampta Sean'ın dönüşü şerefine parti verirler. Sean ve Karen, partide fazla sarhoş olur. Sean, Karen'a onu sevdiğini söyler. Karen inanmadığını dile getirse de Sean onu sevdiğine dair ısrarcı olur. İkili, John'un çadırına girerek sevişmeye başlar.

KarenBiyo.jpg

Daha sonraları Karen, Valentine bankasını soyma planı yapar. Planladığı soygunu gerçekleştirme fırsatı olmadan önce çete taşınmak zorunda kalır.

Clemens Point bölümü[]

Yeni bir kampa yerleşmelerine rağmen Karen, hala Valentine bankasını soymak ister. Lenny, Bill ve Arthur'u soyguna dahil etmek için ikna eder. Soygun sırasında bir fahişe ya da kaybolmuş bir kız gibi davranabilir ve bankadaki insanları olayar. Diğer üçlü, bankayı soyar ve kasabadan kaçarlar.

Saint Denis bölümü[]

Sean'ın ölümünün ardından çete Shady Belle'e yerleşir. Burada Karen alkolik olur. Tilly, Arthur'a Karen'ın değişen davranışlarıyla ilgili endişelerini dile getirir. Yine de Karen, Jack'in sağ salim dönüşünden sonra yapılan kutlamaya mutlu bir şekilde katılır.

O'Driscoll saldırısı sırasında, Karen kampın savunmasına yardım eder.

Beaver Hollow bölümü[]

Çete Beaver Hollow'a taşındıktan sonra, Karen alkolü fazla kaçırmaya devam eder. Kampta çoğu zaman, sarhoş ve onunla ilgilenen herkesi öfkeyle reddederken görülür. Susan, çeteye ihanet ettiği gerekçesiyle Molly'yi vurduğu için Susan Grimshaw'la sürekli kavga eder ve Grimshaw'ı bu yaptığı için azarlar.

Sonsöz[]

Çetenin dağılmaya başladığı sırada, Karen ortadan kaybolur; John'a yazdığı bir mektupta Tilly, Karen'ın ölene kadar alkol içtiğini belirtir.

Görünümleri[]

Red Dead Redemption 2

Diğer bilgiler[]

  • Karen'ın alkolikliği oyunda daha da ilerledikçe, saç modeli giderek daha dağınık hale gelir.
  • O ve Sadie, çeteye korumalık yapan tek kadın üyelerdir.
  • Arthur'dan istek bir eşya istemeyen birkaç çete üyesinden biridir.

Galeri[]

Advertisement