Reddead Wikia
Advertisement

Mary Linton (kızlık soyadı Gillis), Red Dead Redemption 2'de yer alan yardımcı bir karakterdir.

Hakkında[]

Geçmişi[]

Gençliğinde Mary, Arthur Morgan ile romantik bir ilişkiye sahipti ve ikili birbirlerine derinden aşıktı. Ancak Arthur'un bir kanun kaçağı olarak hayat sürmesi ve Van der Linde çetesine olan bağlılığı nedeniyle, babası bu ilişkiyi onaylamadı ve ayrılmak zorunda kaldılar.

Daha sonra Mary, Barry Linton adında bir adamla evlendi ve soyadını aldı. Barry daha sonra zatürreden öldü ve Mary dul kaldı. Daha da kötüsü, ailesi de dağılmaya başladı; küçük erkek kardeşi Jamie Gillis, adı kötüye çıkan bir tarikat olan Chelonia'ya katılmıştı; babası ise giderek daha içine kapanık ve çocuklarına kötü davranan, alkole, fahişelere ve kumara fazla bağımlı hale gelmişti.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

Horseshoe Overlook bölümü[]

Mary, Arthur'la yıllar sonra ilk kez bağlantı kurar ve Jamie'yi Chelonia tarikatından ayrılmak konusunda ikna etmesi için yardımını ister.

Arthur eğer yardım etmeyi kabul ederse, Jamie'yi Chelonia tarikatından ayrılması konusunda ikna etmeye çalışır ancak Jamie kaçar. Arthur peşinden kovalar ve onu Valentine tren istasyonunda ablası Mary'ye götürür. Mary, Arthur'a yardımı için teşekkür eder ve eve dönmek için Jamie ile birlikte trene biner. Bundan sonra, Arthur, Mary'nin onu nasıl hem mutlu hem de aptal hissettirdiğini fark ederek onu geri çevirmeyeceğini anlar.

Mary ve Arthur'un gençlik dönemlerinde çekindikleri bir fotoğraf

Saint Denis bölümü[]

Mary daha sonra Arthur'dan babasıyla ilgili yardım ister, bu da Arthur'u sinirlendirir. Mary yardım etmesi için yalvarır, ancak Arthur öfkeyle Mary'e babasının tavırla yüzünden Jamie'nin bile evden kaçtığını belirtir. Arthur kabul ederse, Mary ile birlikte Bay Gillis'i takip ederler. Arthur ve Mary, Bay Gillis'i bir ara sokağa kadar takip ederler ve onun, Mary'ye annesinden hediye broşu sattığını görürler. Gördükleri karşısında Mary dehşete düşer. Arthur broşu Ashton adlı alıcıdan geri almak için peşinden giderken Mary, babasıyla yüzleşir. Arthur broşu aldıktan Mary'in yanına döner.

Mary, Arthur'a birlikte tiyatroya gitme teklifinde bulunur. Arthur kabul ederse, Mary ile birlikte tiyatro gösterisi seyreder, gösteriden sonra Arthur, Mary'yi tramvay istasyonuna götürür. Tramvayı beklerlerken Arthur kaçmak ve onunla birlikte olmak istediğini itiraf eder, ancak Mary'nin incinmesini istemediğini, çetede ilgilenmesi gereken insanlar olduğunu ve paraya ihtiyaçları olduğunu belirtir. Arthur, biraz para bulur bulmaz birlikte kaçabileceklerine dair söz verir. Mary, tramvaya binip gider ve bu buluşma ikilinin son buluşması olur.

Beaver Hollow bölümü[]

Arthur daha sonra Mary'den ona yıllar önce verdiği nişan yüzüğünün de bulunduğu bir mektup alır. Mektubunda onunla vedalaştığını ve tamamen ayrılmalarının zamanının geldiğini söyler. Arthur'un kanunsuz hayatını asla geride bırakmayacağını kabul eder ve ilişkilerinin gidişatının kötü olduğunu belirtir.

Mary'nin Arthur'a yazdığı son sözleri, Arthur'un son yolculuğu sırasında duyulabilir.

Sonsöz[]

Mary'nin yüzüğü John Marston tarafından Abigail Roberts'a yaptığı evlilik teklifinde kullanılır. Kapanış sahnesinde Mary, Arthur'un mezarını ziyaret ettiği sırada, onun için ağlarken görülür.

Görümler[]

Red Dead Redemption 2
  • "Sevdik Mi Tam Severiz I" (seslendirme)
  • "Sevdik Mi Tam Severiz II"
  • "Sevdik Mi Tam Severiz III"
  • "Babalık ve Diğer Hayaller I" (seslendirme)
  • "Babalık ve Diğer Hayaller II"
  • "Yoldaki Çatal" (seslendirme)
  • "Elveda, Sevgili Dostum" (seslendirme)
  • "Red Dead Redemption" (seslendirme)
  • "Amerikan Zehri" (kapanış sahnesi)

Galeri[]

Advertisement