Reddead Wikia
Advertisement

Sadie Adler, Red Dead Redemption 2'de yardımcı ve önemli, Red Dead Online'da ise bir yabancı olarak görünür.

Hakkında[]

Geçmişi[]

Sadie, gençliğinde avlanmayı ve ata binmeyi öğrenmiştir. Eylül 1896'da Jake Adler ile evlenir. Çift, Ambarino eyaletinde bir çiftlikte mutlu bir evlilik yaşamaktaydı.

Red Dead Online olayları[]

Oyuncu, Adler Çiftliği'ne ilk geldiğinde, başlangıçta onu soymak için geldiğini sanan, ancak sonunda aslında iş aradığını anlayan Jake ile tanışır. Bir kaç dakika sonra Sadie gelir ve oyuncuyu görünce silahını çeker. Jake, oyuncunun sadece yardım etmek için orada olduğunu açıklasa da, Sadie şüpheli davranmaya devam eder ve oyuncuyu kendisine ya da Jake'e ihanet etmesi durumunda onu bir saniye bile düşünmeden öldüreceği konusunda uyarır. Yine de Sadie, oyuncunun yardımlarını takdir eder.

Oyuncu daha sonra Sadie ve eşini tekrar ziyaret edebilir ve onlardan daha fazla görev alabilir. İkilinin verdiği görevler onur yükseltmektedir.

Red Dead Redemption 2 olayları[]

Colter bölümü[]

Oyunun başlangıcından birkaç gün önce O'Driscoll Boys, Adler Çiftliğini basar ve Jake'i öldürür. Sadie, aynı kaderi yaşamamak için günlerce mahzende saklanır. Van der Linde çetesinin üyeleri: Micah, Dutch ve Arthur, erzak bulmak için gezintiye çıktıkları sırada Adler Çiftliğine gelirler. Dutch kapıyı çalar ve kapıyı açan O'Driscoll üyeleriyle konuşmaya başlarken, Micah bir vagonda Jake'in cesedini görür ve Arthur'u uyarır. O'Driscoll'lardan birisi Dutch'ı tanır ve çatışmaya başlarlar. Dutch, Micah ve Arthur; O'Driscoll üyelerini öldürür ve yiyecek için evi aramaya başlarlar. Dutch, Arthur'u ahırı kontrol etmesi için gönderir.

Geri döndüğünde, Micah, mahzende saklanan Sadie'yi bulur ve üzerine saldırmaya çalışır. Sadie bıçakla karşılık verir ve Micah sinirle masayı devirir. Masanın üzerindeki fener alev alır ve ev yanmaya başlar. Dutch ve Arthur, Sadie'yi sakinleştirir ve onu yanlarına alarak çetenin yanına dönerler.

Horseshoe Overlook bölümü[]

Bu bölümde Sadie, kamp çevresinde görülür. Bu olaylar arasında, kocasının ölümü üzerine kamptaki kadınlardan biri veya Hosea tarafından teselli edilir. Bunun yanı sıra, genellikle Pearson'ın yemek masasının çevresinde görülür, isteksizce ona yemek pişirmede yardım eder ve genellikle kampın etrafındaki kayalardan birinde otururken, kocasının yasını tutar.

Clemens Point bölümü[]

Sadie, bütün gün sebze kesmekten memnun olmadığı için Pearson ile bir tartıştığı sırada Arthur araya girer. Arthur, birkaç işi yapması için onu kasabaya götürmeyi teklif eder. Rhodes'a vardıklarında, Arthur, Pearson'ın mektubunu büyük annesine postalamak için postaneye girerken Sadie, mağazadan kamp için malzemeler ve kendisi için de yeni bir kıyafet satın alır. Kampa dönüş yolunda Lemoyne Yağmacıları tarafından saldırıya uğrarlar ve Sadie, Arthur'un onlarla savaşmasına yardım eder.

Bölümün geri kalanında, kampın etrafında yürürken görülür. Sadie ayrıca bu noktada çetenin silahlı bir üyesi olur.

Sadie ve Arthur.

Saint Denis bölümü[]

O'Driscoll'ların Shady Belle'e saldırısından önce, Sadie, Arthur'la ara ara görüşür. Sadie bazı endişelerini dile getirirken, O'Driscoll'lar kampa saldırır. Arthur ona çetenin geri kalanıyla birlikte konağa girmesini söylemesine rağmen Sadie, Arthur'un yardımıyla birçok O'Driscoll'u öldürür.

Guarma bölümü[]

En önemli çete üyelerinin banka soygunu sonrası ortadan kaybolmasından sonra Sadie, Charles Smith'in yardımıyla çete üyelerini Lakay kasabasına götürür. Daha sonra Sadie ve diğerleri, morgdan Hosea Matthews ve Lenny Summers'ın cesetlerini alır ve ikisini de Bluewater Marsh'a gömerler.

Çeteni diğer üyeleri geri döndüklerinde kampa Pinkerton ajanları saldırır. Sadie, Arthur ve Bill ile birlikte Pinkertonlara karşı savaşır ve geri püskürtürler.

Beaver Hollow bölümü[]

Arthur, Saint Denis'te Sadie ile buluştuğunda, John'un hala Sisika Hapishanesinde olduğundan emin olmak için planlar yapar. Bunun için Sadie, Arturo Bullard anlaşarak Arthur ile birlikte sıcak hava balonuyla hapishaneyi keşfetmeye gönderir.

Arthur, John'un gerçekten orada olduğunu öğrendikten sonra, Sadie'nin Annesburg yakınlarında O'Driscoll'lar tarafından kovalandığını görür. Bullard bu kovalamacada öldürülür ancak Arthur ve Sadie, kendilerine saldıran O'Driscoll'ları öldürür. Kısa bir süre sonra, Arthur ve Sadie, John Marston'ı kurtarmak için Sisika Hapishanesine girmeye karar verirler. Abigail onlara katılmak istese de, Arthur ve Sadie bunu reddeder. Hapishaneye geldiklerinde Milliken'i esir tutarak John'u kurtarıp geri dönerler.

Bir noktada, Colm O'Driscoll tutuklanır ve Saint Denis'te yargılanarak asılmak üzere meydana getirilir. Dutch, Sadie ve Arthur, idamın kesin olarak gerçekleşmesi için etraftaki Colm'un adamlarının onu kurtarma çabalarını engellerler. Kurtarma girişimi sabote edildiğinde, Colm alır, ancak Sadie hıncını alamayarak önündeki O'Driscoll üyesini bıçaklayarak çatışma başlatır.

6. Bölüm'ün sonlarına doğru Sadie, Arthur'dan kocasının ölümünün intikamı için O'Driscoll'ları tamamen bitirmek üzere yardım ister. Arthur, Sadie'ye yardım etmeyi seçerse, karşılığında Marston ailesinin "zamanı geldiğinde" güvenliğini sağlamak için yardım etmesini istediğini söyleyerek bunu kabul eder. O'Driscoll'lardan geriye kalanları Arthur ile katlettikten sonra Sadie, kocasını öldüren kişiyi vahşice öldürür.

Sadie, Cornwall rafinerisinde Ordu'ya karşı savaşta da yer alır. Bittiğinde, ölümcül şekilde yaralanmış Eagle Flies'i babasına geri götürmek konusunda yardım etmek ister, ancak Arthur kendisinin götüreceğini, bunun yerine Sadie'nin diğerlerine göz kulak olmasını ister. Daha sonra çetenin, ABD Ordusu maaş bordrosunu taşıyan trenin soygununa katılır. Kendilerine saldıran ABD Ordusu askerlerini Cleet ile püskürtür.

Daha sonra Abigail, Ajan Milton tarafından esir alınır ve çetenin geri kalanı onu terk ederken Sadie, Arthur ile birlikte onu kurtarmaya gider. Ancak, Sadie yakalanır ve Arthur, Milton ile yüzleşmek zorunda kalır. Milton, Arthur'un arkasından gizlice yaklaşır ve silahını doğrultur. Arthur ve Milton arasındaki mücadele sırasında Abigail kurtulmayı başarır ve Milton'ı Sadie'nin tabancasıyla kafasından vurup öldürür. Üçlü birlikte oradan kaçar. Kampa dönüş yolunda Arthur durmalarını söyler ve ikisine de Jack ve Tilly'nin yanına gitmelerini söyler. Sadie'nin sessiz kaldığı son bir hüzünlü vedadan sonra Sadie, Abigail'i Copperhead Landing'e götürürken Arthur çeteyle yüzleşmeye gider ve bunun sonucunda ölür.

John ailesiyle tekrar bir araya geldikten sonra ve Sadie ile birlikte Micah'ı ihanetinden dolayı, onu öldürmeye yemin ederler.

Beecher's Hope bölümü[]

Çetenin dağılmasından birkaç yıl sonra Sadie başarılı bir ödül avcısı olur. 1907'de Pronghorn Ranch'a, John'un Valentine'de onunla buluşmasını belirttiği bir mektup gönderir. John salona geldiğinde, Sadie'nin Bubba ve Jeb adlı iki müşteriyle kavga ettiğini görür. Sadie, Bubba'nın eline bıçak sokar ve Jeb'in suratında bir bardak kırar. John araya girer ve iki müşteriyi de uzaklaştırıp Sadie'ye sarılır. Sadie, John'dan ödül avcılığında kendisine katılmasını ister ve Strawberry'de Nathan Kirk'u bulmak için yola çıkarlar. İkili, Shane Finley, Ramón Cortez ve Marshall Thurwell dahil olmak üzere çeşitli suçluları yakaladıktan sonra, Sadie, Micah'ın adamlarından biri olan Cleet'i bulduğunu söylemek üzere John'un çiftliğine gider.

Sadie, Micah'ı yakalar.

John, Sadie ve Charles, Cleet'in en son görüldüğü yer olan Strawberry'ye giderler. Üçlü, Cleet'i bulur ve sorguya çeker, Micah'ın yerini söylemesi için Cleet'i darağacına götürürler. Cleet korkuyla Micah'ın Hagen Dağı'nda olduğunu söyler. John, Cleet'in hayatını bağışlamayı ya da onu asmayı seçebilir, eğer onu bağışlarsa Sadie ne olursa olsun Cleet'i öldürür.

Üçlü yola koyulur ve Micah'ı bulmak için dağlara tırmanır. Bir tepeye vardıktan sonra Micah'ın çetesinden birisi Sadie'nin üzerine atlar. Arkadan gelen John silahını adama doğrulurken başka bir adamda John'un üzerine atlar. Sadie üzerine atlayan kişiyle mücadele ederken bıçaklanır, yaralı halde gelen Charles, Sadie'yi bıçaklayan adamı öldürür. John'da üzerine atlayan adamı döverek bayıltır. Sadie ve Charles yaralı haldeyken John, Arthur'un şapkasını takar ve Micah'ı bulmak üzere yola koyulur. Karşısına Joe çıkar ve John hızla Joe'yu ve yanındaki iki adamı öldürerek yoluna devam eder. John, Micah'ın adamlarını teker teker indirerek ilerler ve Micah'ın saklandığı kulübeye gelir. Micah belirir ve John ile yüzleşir. Beklenmedik anda silahlarını çeker ve John'a ateş etmeye başlar. John hızla siper alır. Micah ateş ederek John'a gitmesini söyler. Bir noktada Sadie yaralı halde, Micah'ın arkasından dolanır ve Micah'a silah çekerek silahlarını bırakmasını söyler. Micah teslim olur ve Sadie, Micah'ı önüne katarak John'un önüne getirir. Ancak beklemedikleri anda kulübeden Dutch çıkar. Dikkatler dağıldıktan sonra Micah hızla yaralı Sadie'yi rehin almayı başarır. Dutch ve John yüzleşirken John bir taraftan Micah'a Sadie'yi bırakmasını söyler. Dutch bir anda Micah'ı ölümcül bir şekilde vurur ve Micah, Sadie'yi bırakır. Micah, silahlarını çekip John'u ve Dutch'ı vurmaya çalışırken John hızla Micah'ı vurup öldürür. Dutch hiçbir şey söylemeden oradan ayrılır. Sadie, John'a kulübedeki parayı alması gerektiğini söyler. John paraları alıp Sadie ile birlikte geri döner ve Charles'ı da alıp orayı terk ederler.

Çiftliğe döndükten sonra Sadie bıçak yarasına rağmen, John ve Abigail'in düğününe katılır. Charles ayrıldıktan bir süre sonra, Sadie'de çiftlikten ayrılırken Marston ailesine veda eder. Sadie'nin akıbeti belirsizdir.

Görünümleri[]

Red Dead Redemption 2
  • "Batılı Kanun Kaçakları"
  • "Giriş, Bir Hatırayı Takip Eden"
  • "Kadınların Oy Hakkına Dair Daha Fazla Soru"
  • "Shady Belle Savaşı"
  • "Biniciler, Kıyametler"
  • "Kısa Süren Sevinç"
  • "Burası Murfree Ülkesi"
  • "İkarus ve Arkadaşları"
  • "Ziyaret Saatleri"
  • "Elveda, Sevgili Dostum"
  • "Bayan Sadie Adler, Dul Bayan I"
  • "Bayan Sadie Adler, Dul Bayan II"
  • "Son Oğlum"
  • "En İyi Benliklerimiz"
  • "Red Dead Redemption"
  • "Kazançlı İstihdam"
  • "Namuslu Bir Günün İşleri"
  • "Eski Bir Dost İçin Küçük Bir İyilik"
  • "Kocaman Bir Şerefsiz"
  • "Amerikan Zehri"
Red Dead Online
  • "Kurtarma"
  • "Avcılık"
  • "Teslimat"

Galeri[]

Advertisement